Українські таксисти хочуть реформ і вийти «з тіні»

Поділитися:

Ринок таксі в Україні вимагає реформування. Це розуміють і самі таксисти і уряд. Спроби ліцензування призвело лише до збільшення корупції в галузі. Отримувати ліцензію дорого і довго, тому більшість таксистів працює без ліцензій. На ринку таксі сьогодні 250-300 тисяч чоловік займаються перевезенням як таксисти-професіонали.

Ринок таксі в Україні зараз на 95% відсотків знаходиться в тіні. Його ніхто не контролює, система ліцензування зазнала фіаско, відсутній інструментарій для контролю безпеки і якості перевезень, немає дієвих механізмів підвищення конкуренції та компенсації пасажирам у разі аварії, а податки і збори від роботи таксі практично нульові.

Реформа цього ринку назріла давно, однак далі численних законопроектів справа не пішла.

Зараз розробляється законопроект, який враховує інтереси таксистів, пасажирів і держави.

Основна ідея законопроекту – відмова від ліцензування легальних таксистів і узаконення їх роботи шляхом патентування.

Наступний важливий пункт – скасування зобов’язань по оформленню ФОП. Це позбавить водіїв від необхідності самостійно подавати звітність та сплачувати податки і внески. Купівля патенту буде одночасно сплатою всіх зборів і податків.

Наступна новація – скасування обов’язкової наявності сертифікованого таксометра. Замість нього можна використовувати смартфон.

Замість необхідності подавати документи в Укртрансбезпеку – пропонується подавати декларацію про початок діяльності, про що буде свідчити покупка водієм патенту.

Замість перевірки права займатися господарською діяльністю, ліцензії, наявності таксометра, символіки – перевіряти тільки наявність дозволу автомобільного індивідуального перевізника (АІП).

Законопроект також пропонує створити реєстр перевізників і диспетчерських служб.

Ми інформували, що уряд загрожує взятися за таксистів, які діють без ліцензії.

Також ми писали, що Нацбанк почав перейматися тарифами на таксі.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу