За даними інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (FAO), найвища націнка в листопаді в супермаркетах України в плодоовочевої категорії була на моркву – в середньому 72%.
«Найприбутковішим товаром для супермаркетів України в плодоовочевому відділі в цей час виявилася морква. Середня націнка на моркву досягала 72% і була трохи вищою в Києві, ніж у Дніпрі. До речі, саме по моркви в овочівників було найбільше скарг, так як ціни на неї в цьому році в середньому знизилися на 60% в порівнянні з минулим роком », – кажуть експерти.
При цьому, на другому місці за рівнем прибутковості виявився столовий виноград, на якому супермаркети також заробляли близько 72% відносно середньої оптової (закупівельної) ціни.
Третє місце зайняли тепличні томати – на них супермаркети заробили в середньому 58% від закупівельної ціни.
Крім того, націнка на огірках була значно менша – усього 28%.
Нагадаємо, що українські фермери продають практично всі овочі за найнижчими цінами за останні 3 роки. Про це розповідає директор оптового ринку «Шувар».
Слід зазначити, що початок сезону 2020/21 все більше стає схожим на справжній виклик для аграріїв і трейдерів.
Раніше повідомлялося, що за рік середня ціна традиційного новорічного салату «олів’є» зросла на 7 грн. Зокрема, на два кілограми салату одна сім’я повинна витратити не менше 152 гривень, як підрахували аналітики Української аграрної конфедерації.