Морква стала лідером по націнці

Поділитися:

За даними інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (FAO), найвища націнка в листопаді в супермаркетах України в плодоовочевої категорії була на моркву – в середньому 72%.

«Найприбутковішим товаром для супермаркетів України в плодоовочевому відділі в цей час виявилася морква. Середня націнка на моркву досягала 72% і була трохи вищою в Києві, ніж у Дніпрі. До речі, саме по моркви в овочівників було найбільше скарг, так як ціни на неї в цьому році в середньому знизилися на 60% в порівнянні з минулим роком », – кажуть експерти.

При цьому, на другому місці за рівнем прибутковості виявився столовий виноград, на якому супермаркети також заробляли близько 72% відносно середньої оптової (закупівельної) ціни.

Третє місце зайняли тепличні томати – на них супермаркети заробили в середньому 58% від закупівельної ціни.

Крім того, націнка на огірках була значно менша – усього 28%.

Нагадаємо, що українські фермери продають практично всі овочі за найнижчими цінами за останні 3 роки. Про це розповідає директор оптового ринку «Шувар».

Слід зазначити, що початок сезону 2020/21 все більше стає схожим на справжній виклик для аграріїв і трейдерів.

Раніше повідомлялося, що за рік середня ціна традиційного новорічного салату «олів’є» зросла на 7 грн. Зокрема, на два кілограми салату одна сім’я повинна витратити не менше 152 гривень, як підрахували аналітики Української аграрної конфедерації.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу