Згідно зі звітом ООН, карантинні обмеження через пандемію коронавірусу викликали бум електронної комерції. Так, продажі в інтернеті склали майже п’яту частину загального роздрібного товарообігу 2020 року.
Відомо, що за підрахунками Конференції ООН з торгівлі і розвитку (ЮНКТАД) на основі даних національних статистичних управлінь найбільших економік, частка роздрібних онлайн-продажів в 2020 році зросла до 19% проти 16% роком раніше.
Слід зазначити, що найбільш висока частка онлайн-продажів спостерігається в:
- Південній Кореї – 25,9%;
- Китаї- 24,9%;
- Великобританії – 23,3%;
- США – 14%.
Крім того, згідно зі звітом ООН, пандемія привела до змішаних результатів провідних компаній електронної комерції B2C в 2020 році.
“Зокрема, туристична компанія Expedia в рейтингу GMV (Gross Merchandise Volume – загальний обсяг обороту) впала з 5 місця в 2019 році на 11-е місце в 2020 році, а сервіс пошуку і короткострокової оренди житла Airbnb, який в 2020 році вийшов на IPO, опустився в рейтингу з 11 на 13 місце “, – говорять експерти.
Як і раніше, рейтинг GMV очолює китайська Alibaba, за нею йде американський Amazon.
Нагадаємо, що пандемія коронавірусу вплинула на багато сфер життя українців. Так, за час карантину в країні виріс попит на онлайн-покупки.
Раніше повідомлялося, що в Міністерстві цифрової трансформації підрахували кількість тих підприємців, які відкрили свій бізнес в форматі онлайн. Новий формат припав до душі більш ніж 40% всіх ФОП у 2020 році, тоді як в 2019 році їх було всього 5%.