З 2021 року аудит безпеки стосуватиметься міжнародних доріг, а з 2022 року – національних. Про це повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій
“Ми працюємо над розбудовою інфраструктури безпеки, запровадженням аудиту безпеки доріг і сучасних стандартів безпеки”, – зазначив він.
Зараз в Україні саме створюється система підготовки аудиторів. А головним завданням запровадження аудиту, крім підвищення безпеки дорожнього руху та зниження аварійності, є проєктування та будівництво безпечних дороги, що дозволить інтегрувати автошляхи України в міжнародну мережу доріг.
Наприклад, сьогодні на деяких ділянках міжнародної траси Полтава-Кишинів М13 проїхати неможливо. Дорога не просто в аварійному стані – вона там фактично відсутня і являє собою нагромадження валунів.
Натомість, українцям хочуть збільшити штрафи за неправильний перехід дороги. Тепер за перехід на червоне світло доведеться викласти 255 гривень.