У прес-службі “Укравтодору” повідомили, що реалізацію проекту «Укравтодору» зі створення Київської об’їзної дороги планують почати вже влітку в рамках програми президента «Велике будівництво».
Відомо, що весь проект планується реалізувати протягом 4 років. Будівництво об’їзної дороги є частиною проекту Великої кільцевої автомобільної дороги, який передбачає спорудження так званого «півкільця» загальною протяжністю близько 150 км. Дорога допоможе розвантажити столицю від транспорту, а для транзитного транспорту створить комфортні умови проїзду.
Планується, що об’їзна дорога з’єднає траси М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса і Н-01 Київ – Знам’янка, а також Н-08 Бориспіль – Маріуполь і М 03 Київ – Харків і об’їзд м Бровари.
За даними «Укравтодору», проект буде складатися з 5 ділянок:
- Від М-06 Київ – Чоп до М-05 Київ – Одеса протяжністю 35,2 км.
- Від М-07 Київ – Ковель – Ягодин до М-06 Київ – Чоп протяжністю 18,1 км;
- Від М-05 Київ – Одеса в Н-01 Київ – Знам’янка протяжністю 22,9 км;
- Будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів протяжністю 25,7 км;
- Від Гора – Рогозів до М-03 Київ – Харків протяжністю 9,7 км.
Слід зазначити, що влітку 2021 року буде готові проекти перших ділянок і почнеться будівництво першої черги дороги.
Нагадаємо, що китайський підрядник виграв суперечку з «Укравтодором» на 10 мільйонів євро через розірваного Україною контракту. Відомо, що в жовтні минулого року «Укравтодор» відмовився від угоди з підрядником Sinohydro Corporation, який повинен будувати ділянку дороги у Житомира на трасі Київ-Чоп.
Раніше повідомлялося, що в «Укравтодорі» просять регіони брати кредити на ремонт доріг: місцева влада може звернутися з таким запитом до Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР). Про це повідомляє голова Державного агентства автомобільних доріг в ефірі одного з українських телеканалів.