Державна служба України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів за перше півріччя 2021 року перевірила понад 2,4 тис. суб’єктів господарювання щодо захисту прав споживачів. Порушення виявлені у 28,5% перевіреної кількості суб’єктів.
Найбільша кількість порушень (62,8%) стосувалося відсутності необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію або продавця.
На другому місці (10,2%) – порушення умов договору між споживачем і виконавцем про виконання роботи, надання послуги.
На третьому місці (6,5%) – відмова споживачеві в реалізації його прав, установлених законом України «Про захист прав споживачів» при придбанні неякісного товару, обміну якісного товару, надання послуги.
«Держпродпотребслужбу» часто сприймають як каральний орган і ми дуже хочемо змінити це ставлення. Ми повинні бути партнерами з бізнесом, при цьому метою нашого партнерства повинна виступати захист прав споживачів, спільна боротьба з фальсифікованою продукцією і надання послуг споживачам на найвищому рівні», – зазначили у відомстві.
Раніше повідомлялося, що Держспоживслужба відповідає за безпеку продуктів харчування на експорт.
Також ми писали і про те, що в Україні піднімуть ще один податок на ресторани.