Держпродпотребслужба виявила порушення при третині перевірок

Поділитися:

Державна служба України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів за перше півріччя 2021 року перевірила понад 2,4 тис. суб’єктів господарювання щодо захисту прав споживачів. Порушення виявлені у 28,5% перевіреної кількості суб’єктів.

Найбільша кількість порушень (62,8%) стосувалося відсутності необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію або продавця.

На другому місці (10,2%) – порушення умов договору між споживачем і виконавцем про виконання роботи, надання послуги.

На третьому місці (6,5%) – відмова споживачеві в реалізації його прав, установлених законом України «Про захист прав споживачів» при придбанні неякісного товару, обміну якісного товару, надання послуги.

«Держпродпотребслужбу» часто сприймають як каральний орган і ми дуже хочемо змінити це ставлення. Ми повинні бути партнерами з бізнесом, при цьому метою нашого партнерства повинна виступати захист прав споживачів, спільна боротьба з фальсифікованою продукцією і надання послуг споживачам на найвищому рівні», – зазначили у відомстві.

Раніше повідомлялося, що Держспоживслужба відповідає за безпеку продуктів харчування на експорт.

Також ми писали і про те, що в Україні піднімуть ще один податок  на ресторани.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу