Згідно з дослідженнями авіаційних аналітиків, продажу літаків бізнес-авіації в Європі в 2020 році збільшилися до 154 одиниць попри кризу. При цьому в 2019 році цей показник склав 152 літаки.
Відомо, що пандемія коронавірусу значно менше вплинула на цей сегмент в порівнянні з ринком регулярних польотів. Так, наприклад, число вильотів бізнес авіації в 2020 році в Європі склало 41,1 тис., Що на 23% менше в порівнянні з докризовим 2019 роком. При цьому ринок регулярних рейсів впав в 2020 році в залежності від місяця на 51-88%.
Так, загальна вартість куплених в 2020 році в Європі бізнес-джетів, за підрахунками Colibri Aircraft, склала $ 1 млрд.
Найбільше літаків для бізнес-поїздок купили в Німеччині – 32 одиниці на суму $ 127 млн. На другому місці за сумою витрат виявилася Великобританія з числом куплених літаків 14, ціна яких склала $ 118,2 млн. Третє місце у Мальти – 16 літаків з вартістю $ 112 , 1 млн.
Слід зазначити, що в наслідок значного скорочення регулярного авіасполучення частина пасажирів, яка до цього літала бізнес-класом і не змогла відмовитися від поїздок, пересіла на приватні літаки. В результаті ця галузь через пандемію постраждала менше.
Нагадаємо, що в прес-службі Державіаслужби України повідомили, що українським авіакомпаніям рекомендовано утримуватися від виконання польотів в Ізраїль.
Раніше повідомлялося, що Нові проблеми в корпорації «Боїнг» – проблеми виявили в уже відомої моделі 737-Макс. На цей раз мова йде про несправності з електрикою.