“Укрзалізниця” закупила 210 вагонів у російської компанії АТ «Русагротранс», які майже всі 1983 року випуску і у яких закінчився нормативний термін експлуатації. Україна незабаром отримає металобрухт у вигляді ще 329 вагонів.
Про це розповів голова Комітету з розвитку інфраструктури Федерації роботодавців України Максим Шкіль в блозі на “Стопкоре”.
Зараз в Україні є профіцит вагонів, що призвело до падіння ставок на перевезення вантажів і до економічної кризи в області залізничних перевезень і галузі вагонобудування.
Причинами надлишку вагонів в системі «Укрзалізниці» стала відсутність списання старих вагонів і постійний ввезення на території України вагонів з РФ, які за всіма нормами є металобрухтом.
За його словами активіста, в результаті зупинилася робота українських виробників вагонів, зростає безробіття, згортаються інвестиції в новий рухомий склад, в подальшому це призведе до падіння ВВП. Страждають також українські та міжнародні логістичні компанії, провідні вітчизняні аграрні холдинги, які інвестували кошти в новий рухомий склад.
Після звернення до міністра інфраструктури і до глави «Укрзалізниці» з проханням заборонити експлуатацію старих вагонів з Росії і вагонів, технічний стан яких не відповідає вимогам – нічого з боку транспортних чиновників зроблено не було в цьому напрямку.
Зате є телеграма УЗ від 3 липня з дозволом ввезти ще 539 вагонів АТ «Русагротранс», у яких закінчився нормативний термін експлуатації.
Раніше ми інформували, що через наслідки профіциту вагонів УЗ в червні вводила тимчасове обмеження на в’їзд іноземних порожніх зерновозів, цементовозів та інших вантажних вагонів.
Також ми розбиралися як «Укрзалізниця» витрачає гроші на сумнівні тендери.