У Держпродспоживслужбі повідомили, що з початку року відомство отримало понад 17,9 тисяч скарг, пропозицій і звернень від споживачів. З них 43% — щодо якості комунальних послуг.
Так, 37% звернень споживачів стосувалися низької якості непродовольчих товарів, на неналежну якість продовольчих товарів поскаржились 5%, а на банківські і фінансові послуги ще 2%.
Згідно з інформацією, після розгляду заяв Держпродспоживслужба за оплату товарів та послуг низької якості повернула споживачам 7,6 млн грн.
Станом на сьогодні відомство веде роботу стосовно покращення подачі і обробки заяв споживачів, аби підвищити їх зручність.
Нагадаємо, в Україні офіційно набули чинності законодавчі зміни, які дозволяють відключати боржникам воду, газ, опалення та електрику в разі несплати за житлово-комунальні послуги. Раніше українські парламентарії офіційно проголосували за такі норми закону.
Також ми повідомляли, що в Україні можуть різко змінитися норми споживання комунальних послуг. Якщо той чи інший регіон увійде в так звану червону зону, то норми збільшать на 50%, і це буде зроблено для того, щоб був перерахунок субсидій.