Українці скаржаться на якість послуг ЖКГ

Поділитися:

У Держпродспоживслужбі повідомили, що з початку року відомство отримало понад 17,9 тисяч скарг, пропозицій і звернень від споживачів. З них 43% — щодо якості комунальних послуг.

Так, 37% звернень споживачів стосувалися низької якості непродовольчих товарів, на неналежну якість продовольчих товарів поскаржились 5%, а на банківські і фінансові послуги ще 2%.

Згідно з інформацією, після розгляду заяв Держпродспоживслужба за оплату товарів та послуг низької якості повернула споживачам 7,6 млн грн.
Станом на сьогодні відомство веде роботу стосовно покращення подачі і обробки заяв споживачів, аби підвищити їх зручність.

Нагадаємо, в Україні офіційно набули чинності законодавчі зміни, які дозволяють відключати боржникам воду, газ, опалення та електрику в разі несплати за житлово-комунальні послуги. Раніше українські парламентарії офіційно проголосували за такі норми закону.

Також ми повідомляли, що в Україні можуть різко змінитися норми споживання комунальних послуг. Якщо той чи інший регіон увійде в так звану червону зону, то норми збільшать на 50%, і це буде зроблено для того, щоб був перерахунок субсидій.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу