«Корупція на УЗ залишається високою» – Володимир Омелян

Поділитися:

Служба безпеки блокувала протиправний механізм поставки на регіональний філіал “Львівська залізниця” АТ “Укрзалізниця” неякісних запчастин виробництва РФ, ввозилися через тимчасово окуповані території.

Угода діяла протягом 2019-2020 років. Її організували комерсанти за сприяння посадових осіб регіональної філії.

Зловмисники налагодили поставки вживаних запчастин російського виробництва локомотивів, серед яких були взагалі непридатні для використання. Неякісну продукцію ввозили контрабандою з РФ через тимчасово окуповані території Донецької та Луганської областей.

Експерти відзначають, своїми діями фігуранти не тільки завдали значних економічних збитків АТ “Укрзалізниця”, а й створювали реальні передумови до виникнення надзвичайних подій на об’єктах критичної інфраструктури залізничної галузі.

Своє ставлення до проблеми висловив Володимир Омелян, екс-міністр інфраструктури.

“Укрзалізниця вже давним-давно збиткова. Це далеко не перший рік. Вся прибутковість формувалася виключно на папері шляхом маніпуляцій фінансових показників.

Окрім цього корупція на “УЗ” залишається високою. Ця корупція стосується як середньої, так і високої планки. Коли ловлять залізничників, які зливають декілька десятків літрів солярки, про це розказують усі українські ЗМІ. Але при цьому забувають про інші схеми, коли вимивають з компанії десятки мільярдів гривень щороку. І керівник Укрзалізниці, правління, наглядова рада про це не можуть не знати. А отже вони покривають ці речі.

Звідси можна б було взяти ресурс для оновлення основних фондів Укрзалізниці. Але я так бачу, що завдяки останньому Меморандуму НАБУ з Укрзалізницею, ніхто з корупцією серйозно боротися не буде, адже жодної великої схеми не було викрито.

Коли ми говоримо про перевезення – насправді саме це найбільший ресурс для накопичення фінансової подушки для розрахунку з боргами. Вантажні перевезення по факт падають, і коли ми чуємо радісну статистику, що у нас є ціль – 1 млн на добу, це чудово. Але насправді це сезонне явище. Цікаво, якою буде ця цифра в січні, коли закінчиться перевезення зернових? Що ми будемо робити, коли врожайність впаде у наступному році? Що ми будемо возити, коли перевізники перейдуть на автомобільний транспорт? Адже пасажирський сегмент є збитковим” – говорить Володимир Омелян.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу