«Міністерство інфраструктури замовчує, чому термін експлуатації у вагонів відрізняється», – експерт

Поділитися:

Відомо, що Міністерство інфраструктури має намір продовжити час на оновлення рухомого складу «Укрзалізниці». У цей час проти списання вагонів виступають певні великі компанії вантажоперевізники. Як зазначив, у свою чергу міністр інфраструктури, що зірвати набуття чинності даним рішенням цим компаніям не вдасться.

На зв’язку зі студією «Першого Ділового» телеканалу перебував Михайло Соколов, заступник Всеукраїнської аграрної ради.

«Олександр Кубраков, мабуть, має на увазі компанії, пов’язані з SCM, можливо і з іншими великими аграріями. Але тут відбувається заміна понять. Справа в тому, що проти списань виступають не лише вони. Виступаємо, наприклад, ми. А Всеукраїнська аграрна рада об’єднує понад тисячу аграріїв. В нас немає жодного холдингу в принципі. Так само виступають і інші ферми, які ще менші за нас».

Іншими словами, експерт дав зрозуміти, що всі фермери країни, а це понад 30 тисяч, виступають проти відповідних планів Міністерства.

Михайло Соколов також пояснив, чому українські аграрії дотримуються єдиної думки:

«Все дуже просто. Тому що ми вважаємо, що нам потрібно робити не так, як зробили в Росії, коли для того, щоб підтримати близьких до Кремля власників вагоно-будівельних заводів, взяли і адміністративним рішенням сказали – списуємо вагони старші за щось, “забороняємо їх використання”. І не має значення, в якому вони технічному стані, і чи можна їх експлуатувати».

Експерт зазначив, що необхідно спиратися на досвід Європи та США, де спочатку перевіряють технічний стан вагона, а не його вік. Якщо вагон умовно молодий, але вже зламаний, то його не можна експлуатувати. І навпаки, якщо вагон старий, але знаходиться у відмінному технічному стані, він має продовжувати виконувати свої функції.

«Насправді дуже цікава картина виходить. Чомусь Міністерство постійно замовчує, що вони пропонують, за їхніми словами, скоротити термін експлуатації лише для зерновозів і напіввагонів. А для всіх інших видів вагонів, вони цього не пропонують робити».

Нагадаємо, ще рік тому, у грудні 2020-го, Кабінет Міністрів заявив про те, що 90% вантажних вагонів вичерпали ресурс експлуатації. Відтак у планах уряду протягом 10 років кардинально оновити рухомий склад.

В той же час, нещодавно ми писали про скорочення виробництва вантажних вагонів в Україні. За період десяти місяців воно зменшилося на 39,7% або до 1659 одиниць.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу