«Укрзалізниця» витрачає гроші на сумнівні тендери

Поділитися:

За підсумками першої половини 2020 року державна компанія-монополіст з вантажотранспортних перевезень «Укрзалізниця» провела більш пів тисячі тендерів, витративши на це нечувану кількість грошей в розмірі понад мільярд гривень. Однак чи так прозоро компанія проводила ці аукціони? Адже ряд українських експертів відверто заявляє про прямі порушення і дискримінаційні вимоги з боку компанії.

Як відомо, на поточний момент всі тендерні щодо закупівлі здійснюються через філія «Центр забезпечення виробництва». Нещодавно на посаду заступника підприємства призначили так званого Юрія Шіганова, який відомий українській спільноті по організації всім відомого тендера на Житомирському бронетанковому заводі.

Тоді він був відповідальний для процедуру, яка в кінцевому підсумку обійшлася країні сумою збитку розміром в чверть мільярда гривень.

Тепер же чиновник разом з главою компанії “Укрзалізниця” Іваном Юрик продовжує свою “чорну справу” по організації нечесних тендерів на полях української держави.

Одним з таких випадків вже став тендер на закупівлю запчастин до тепловозів, який по підсумковій прибутку оцінюється в 3 мільйони гривень.

«У даній закупівлі замовник прописує обмежений термін доставки – менше ніж пів місяця. Тобто щоб виграти цей конкурс, фірма вже повинна мати в складі конкретний товар в конкретному кількості. Тому доставити деталі через два тижні, особливо з-за кордону, практично неможливо», – навів приклад дискримінаційних умов тендеру з боку компанії український аналітик.

Завдяки таким ось методом з ринку просто вибиваються інші можливі учасники тендеру, які при всій привабливості проектів, просто не можуть виконати потрібні правила.

Нагадаємо, що зараз, здавалося б, державну компанію «Укрзалізниця» можна порівняти з «державою в державі», так як концерн має свої власні правила і мотивації. Це можна простежити на прикладі історії з виробництвом опор контактних мереж.

Завдяки своєму внутрішньому статусу виробник може встановлювати свої власні ціни на українському ринку, які абсолютно не відповідають тій якості, яку за підсумком отримує споживач.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу