Українці під час січневого локдауну вважають за краще здійснювати онлайн-покупки. Такі дані наводить аналітична служба OLX після підрахунків замовлень. Також відомо, що кількість покупок виросла в п’яти найбільш популярних розділах — це чоловічий одяг і взуття, техніка та електроніка, дитячі іграшки, смартфони.
Всі порівняння робилися за період з 9 по 13 січня 2020 року й аналогічний у 2019 році. Цікаво, що подібне дослідження проводилося і в період весняного локдауну — тоді українці також показали, що готові перейти в онлайн і замовляти там багато.
При цьому за прогнозами експертів і аналітиків ринку, після закінчення локдауну онлайн-торгівля поза відкотиться назад, а буде розвиватися. Багато українців вже увійшли у смак подібних покупок і оцінили те, що можна заощадити гроші та час. Ну а продавці продумують сервіс і роблять все для того, щоб завоювати нових покупців.
Раніше повідомлялося, що українці ігнорують «чорну п’ятницю».
Також ми писали й про те, як карантин вплинув на звички українців.