Більше карантинна, ніж чорна. Остання п”ятниця листопада у цьому році трохи інша.
Про це повідомляють журналісти “Першого Ділового” телеканалу.
Так, згідно з опитуванням, 68 відсотків українців не збираються робити покупки в цей день. Ще 13 – поки не визначилися. А 7 – і взагалі не знають, що таке “чорна п”ятниця”.
То ж можливий прибуток у цьому році магазини та торгові центри отримають лише від 12 відсотків людей.
Примітно, що більше покупців у період нинішнього розпродажу – в обласних центрах. Витратити до 5 тисяч гривень збираються 42 відсотки, майже половина – ще не визначилася, а решта готові віддати на нові речі від 5 до 9 тисяч.
Загалом, найпопулярніші товари в українців – це одяг, електроніка, взуття та косметика.
Як відомо, останнім часом більшість українців у вигоду від такого шопінгу не вірять. Так, згідно з дослідженням групи споживачів Which, у “чорну п”ятницю”, дев’ять із десяти товарів продавалися за тією ж ціною або це були товари, які до “знижок” коштували ще дешевше.
Нагадаємо, карантин вихідного дня міг обернутися банкрутством торгових мереж.
Також раніше ми написали про те, що за підрахунками експертів підтримка бізнесу у часи пандемії та локдауну може коштувати державі не менше ніж 20 мільярдів гривень.