У 2021 році світовий ринок реклами просяде більш, ніж на 10%

Поділитися:

Пандемія коронавірусу зробила свій внесок і у світовий ринок реклами. Витрати на всі різновиди сучасної реклами в майбутньому році скоротяться на 10,2 відсотка.

Про це 1 грудня представили дані свого дослідження експерти з різних світових ринків.

За висновками аналітиків, далеко не всі види реклами у 2021 році переживуть спад. Наприклад, частка витрат на рекламування товарів і послуг за допомогою інтернету й онлайн-відео тільки зросте – майже на 8 відсотків. Однак загальні витрати на рекламу зменшаться на 10,2 відсотка.

Як випливає з дослідження, кампанія з обрання президента США не надто допомогла телебаченню Америки. Ринок телебачення США впаде на одну десяту відсотка. Витрати на рекламу на американському телебаченні в майбутньому році складуть 54,4 мільярда доларів.

У всьому ж світі найбільше падіння витрат на рекламу очікується на аналоговому телебаченні – на 16 відсотків. Це найбільше падіння за весь час існування реклами на аналоговому ТБ.

Нагадаємо, влітку ми повідомили, що світовий ринок реклами впаде на 7% до кінця року.

Також раніше ми написали про те, що український ринок інтернет-реклами – найдинамічніший у Європі.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу