Пандемія коронавірусу зробила свій внесок і у світовий ринок реклами. Витрати на всі різновиди сучасної реклами в майбутньому році скоротяться на 10,2 відсотка.
Про це 1 грудня представили дані свого дослідження експерти з різних світових ринків.
За висновками аналітиків, далеко не всі види реклами у 2021 році переживуть спад. Наприклад, частка витрат на рекламування товарів і послуг за допомогою інтернету й онлайн-відео тільки зросте – майже на 8 відсотків. Однак загальні витрати на рекламу зменшаться на 10,2 відсотка.
Як випливає з дослідження, кампанія з обрання президента США не надто допомогла телебаченню Америки. Ринок телебачення США впаде на одну десяту відсотка. Витрати на рекламу на американському телебаченні в майбутньому році складуть 54,4 мільярда доларів.
У всьому ж світі найбільше падіння витрат на рекламу очікується на аналоговому телебаченні – на 16 відсотків. Це найбільше падіння за весь час існування реклами на аналоговому ТБ.
Нагадаємо, влітку ми повідомили, що світовий ринок реклами впаде на 7% до кінця року.
Також раніше ми написали про те, що український ринок інтернет-реклами – найдинамічніший у Європі.