Ринок реклами впаде на 7% до кінця року

Поділитися:

Очікується, що загальний дохід від реклами в 2020 році скоротиться на 7,2% до 42 мільярдів доларів, говориться в новому звіті дослідницької компанії MAGNA Magna.

Відновлення очікується в другій половині 2020 року і продовжиться в наступному році, при цьому прогнозована виручка в 2021 році виросте на 6,1% на загальну суму 573 мільярдів доларів. Однак ця сума все ще на 9 млрд доларів менше, ніж прогнозувалося до COVID-19.

Наслідки для ринку США можуть бути меншими, ніж для інших географічних регіонів.

Очікується, що продажі digital реклами зростуть на 1% до $ 302 млрд, а відновлення в другій половині компенсує зниження в першій половині. Зростання буде частково обумовлений впливом COVID-19 на звички споживачів, включаючи зростання використання потокового відео та електронної комерції.

Очікується, що пошукова реклама скоротиться на 1% в цьому році, реклама в соціальних медіа та digital формати реклами зростуть на 8% кожен, а продажу банерів знизяться на 11%.

Ми вже писали, що український ринок реклами офіційно визнали найдинамічнішою майданчиком Європи. Про це свідчать дані дослідження AdEx Benchmark за 2019 рік.

 

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу