Очікується, що загальний дохід від реклами в 2020 році скоротиться на 7,2% до 42 мільярдів доларів, говориться в новому звіті дослідницької компанії MAGNA Magna.
Відновлення очікується в другій половині 2020 року і продовжиться в наступному році, при цьому прогнозована виручка в 2021 році виросте на 6,1% на загальну суму 573 мільярдів доларів. Однак ця сума все ще на 9 млрд доларів менше, ніж прогнозувалося до COVID-19.
Наслідки для ринку США можуть бути меншими, ніж для інших географічних регіонів.
Очікується, що продажі digital реклами зростуть на 1% до $ 302 млрд, а відновлення в другій половині компенсує зниження в першій половині. Зростання буде частково обумовлений впливом COVID-19 на звички споживачів, включаючи зростання використання потокового відео та електронної комерції.
Очікується, що пошукова реклама скоротиться на 1% в цьому році, реклама в соціальних медіа та digital формати реклами зростуть на 8% кожен, а продажу банерів знизяться на 11%.
Ми вже писали, що український ринок реклами офіційно визнали найдинамічнішою майданчиком Європи. Про це свідчать дані дослідження AdEx Benchmark за 2019 рік.