Український ринок реклами офіційно визнали найдинамічнішим майданчиком Європи. Про це свідчать дані дослідження AdEx Benchmark за 2019 рік.
За статистикою відомства, за підсумком минулого року обсяги фінансування інтернет-реклами на європейському ринку дійшли до позначки в 64 млрд євро і це на 12,3% більше від результатів, яких вдалося досягти за 2018 рік.
Всього в рейтингу визначилася десятка лідерів найбільш успішних країн у контексті динаміки зростання ринку реклами. У зазначеному переліку, з мультиплікатором 2.09, перше місце зайняла Україна.
У той же час, країна виросла за обсягом зростання витрат за рекламу на 28%, поступившись першістю в цьому питанні Сербії. Також в топ-5 рейтингу увійшли Білорусь (25,2%), Хорватія (22,3%) і Туреччина (19,1%).
Як свідчать дані AdEx Benchmark, з моменту 2018 року Україна реалізувала на ринку реклами близько 475 000 000 євро і обігнала в цьому відношенні такі держави, як Угорщина, Словаччина і Білорусь.
Цікаво, що в 2018 році мер Києва Віталій Кличко пообіцяв скоротити кількість зовнішньої реклами в столиці.
За його словами, були проведені консультації з учасниками ринку реклами, в ході якого прийшли до висновку, що зовнішньої реклами повинно бути менше. Таким чином, в Києві стало менше білбордів.