Український ринок інтернет-реклами – найдинамічніший у Європі

Поділитися:

Український ринок реклами офіційно визнали найдинамічнішим майданчиком Європи. Про це свідчать дані дослідження AdEx Benchmark за 2019 рік.

За статистикою відомства, за підсумком минулого року обсяги фінансування інтернет-реклами на європейському ринку дійшли до позначки в 64 млрд євро і це на 12,3% більше від результатів, яких вдалося досягти за 2018 рік.

Всього в рейтингу визначилася десятка лідерів найбільш успішних країн у контексті динаміки зростання ринку реклами. У зазначеному переліку, з мультиплікатором 2.09, перше місце зайняла Україна.

У той же час, країна виросла за обсягом зростання витрат за рекламу на 28%, поступившись першістю в цьому питанні Сербії. Також в топ-5 рейтингу увійшли Білорусь (25,2%), Хорватія (22,3%) і Туреччина (19,1%).

Як свідчать дані AdEx Benchmark, з моменту 2018 року Україна реалізувала на ринку реклами близько 475 000 000 євро і обігнала в цьому відношенні такі держави, як Угорщина, Словаччина і Білорусь.

Цікаво, що в 2018 році мер Києва Віталій Кличко пообіцяв скоротити кількість зовнішньої реклами в столиці.

За його словами, були проведені консультації з учасниками ринку реклами, в ході якого прийшли до висновку, що зовнішньої реклами повинно бути менше. Таким чином, в Києві стало менше білбордів.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу