У Держпродспоживслужбі повідомляють, що 7 мільйонів 220 тисяч гривень становив обсяг коштів, які було повернуто українцям за неякісні товари та послуги. Йдеться про суму, яка була виплачена за пів року. Обсяг значно більший порівняно з минулим аналогічним періодом, тоді повернули 4 мільйони 760 тисяч гривень.
Як заявляють у відомстві, за пів року отримали 13,4 тисяч пропозицій, заяв і скарг від українських споживачів. Кількість теж вища порівняно з минулим роком – на 3 тисячі більше. З усіх звернень – задовольнили близько 7 тисяч.
Зазначається, що приблизно половина з усіх звернень стосувалася якості надання послуг. Решта звернень – якості непродовольчих товарів. Також нарікали громадяни і на придбання товарів в інтернеті і на якість харчів.
Працівники Держпродспоживслужби перевірили понад 2,9 тисяч підприємств і виявили 821 порушення.
Раніше ми повідомляли, що лідерами з фальсифікату серед харчових продуктів – є молоко та молочні продукти.
Також ми писали, що у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України пояснили, як будуть стабілізувати ціни на продукти. Таке рішення відомство ухвалило на тлі штучно завищених цін на деякі позиції.