Споживачам неякісних товарів і послуг повернули 7 млн ​​гривень

Поділитися:

У Держпродспоживслужбі повідомляють, що 7 мільйонів 220 тисяч гривень становив обсяг коштів, які було повернуто українцям за неякісні товари та послуги. Йдеться про суму, яка була виплачена за пів року. Обсяг значно більший порівняно з минулим аналогічним періодом, тоді повернули 4 мільйони 760 тисяч гривень.

Як заявляють у відомстві, за пів року отримали 13,4 тисяч пропозицій, заяв і скарг від українських споживачів. Кількість теж вища порівняно з минулим роком – на 3 тисячі більше. З усіх звернень – задовольнили близько 7 тисяч.

Зазначається, що приблизно половина з усіх звернень стосувалася якості надання послуг. Решта звернень – якості непродовольчих товарів. Також нарікали громадяни і на придбання товарів в інтернеті і на якість харчів.

Працівники Держпродспоживслужби перевірили понад 2,9 тисяч підприємств і виявили 821 порушення.

Раніше ми повідомляли, що лідерами з фальсифікату серед харчових продуктів – є молоко та молочні продукти.

Також ми писали, що у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України пояснили, як будуть стабілізувати ціни на продукти. Таке рішення відомство ухвалило на тлі штучно завищених цін на деякі позиції.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу