У Національному банку України розповіли українцям, про легальни методі роботі колекторів.
Зокрема, співробітники колекторських компаній можуть проводити телефонні та відеопереговори, зустрічатися особисто виключно, однак лише в період з 9 до 19 години, та лше за умови, що людина не проти і дала свою згоду.
Також колектори можуть надсилати громадянам текстові, голосові та інші повідомлення, йдеться про «автодозвон», або ж надсилати за місцем проживання поштові відправлення з позначкою «вручити особисто». При цьому взаємодіяти з клієнтом вони можуть не більше двох разів на тиждень.
Всі інші дії, зкрема, шантаж, погрози, нічні дзвінки, збір інформації стосовно місця перебування громадянина і тд. є незаконними.
Нагадаємо, в Україні почали штрафувати фінансові компанії за порушення вимог «колекторського» закону. Національний банк вжив заходи впливу до фінустанов.
Також ми писали про те, що у Дніпрі поліція заблокувала діяльність нелегального колекторського центру. Про це повідомляє прес-служба Міністерства внутрішніх справ України.