Китай вийшов на ринок товарів класу “люкс”

Поділитися:

Китай стане найбільшим світовим ринком з товарів класу «люкс» вже через 5 років. Такий прогноз оприлюднила консалтингова компанія Бейн-енд-Компані. При цьому майже половина витрат на предмети розкоші буде припадати саме на внутрішню цільову аудиторію – тобто громадян Піднебесної.

Про це розповіли у випуску новин “Першого Ділового” телеканалу.

Аналітики відзначають: материковий Китай – єдиний регіон в світі, який завершить 2020 рік на позитивній ноті. За цей період обсяги продажів товарів класу «люкс» зросли на 45% – до 44-х мільярдів євро.

Внутрішнє споживання в цьому секторі зросла у всіх каналах, категоріях, цінових і вікових діапазонах. А ось за межами Китаю ринок предметів розкоші просідає.

За підсумками карантинного 2020 році втрати по всьому світу складуть 23% – або 217 мільярдів євро в грошовому вираженні. Операційний прибуток компаній скоротиться на 60% – і це найбільший спад з 2009 року.

Відомо, що основний удар від спаду світового туризму – основного джерела доходів для ринку люксових товарів – прийняла Європа. Там обсяги ринку впали на 36% – або 57 млрд євро – і це без урахування валютних коливань.

Дещо менші цифри втрат на американському континенті – 27% або 62 мільярди євро. А от повертатися до докризових показників ринок буде мінімум три роки. Основні чинники відновлення – макроекономічні умови, епідемічна ситуація і темпи відродження світового туризму.

Нагадаємо, що найбільшу в світі угоду про зону вільної торгівлі підпише незабаром Китай.

Свої підписи під документом поставлять представники 14 країн – зокрема, Японія, Австралія і Нова Зеландія. А станеться це все на саміті АСЕАН – Асоціації держав Південно-Східної Азії – який триватиме до 15 листопада.

Раніше повідомлялося, що українські експерти підрахували частку Китаю в експорті українських товарів за період з січня до кінця вересня поточного року. Зокрема, Китай у зовнішній обороті України, а це імпорт та експорт одночасно, має майже 13% – це в грошовому вираженні майже 11 млн доларів. Показники Китаю росли: якщо в першому кварталі частка становила 10,9 відсотків, то вже в другому – 12,5%.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу