За інформацією Укравтопрому, за перше півріччя 2020 року в Україну ввезли 193,5 тисячі легкових автомобілів. Виходячи зі статистичних даних, це на 36% менше, в порівнянні з першим півріччям 2019 року.
Відомо, що із загальної кількості ввезених в країну транспортних засобів, нових імпортували 37,6 тисячі (-1,4%), а старих – 155,9 тисячі (-41%).
У грошовому еквіваленті за перші 6 місяців нинішнього року на нові авто витратили 726 млн доларів, а старих машин купили на 737,8 млн доларів.
Так, середня вартість імпортованого нового автомобіля виросла до $ 19,3 тис., Тоді як в 2019 році вона становила $ 18,9 тис, а середня митна вартість уживаної іномарки збільшилася на $ 1,1 тис. – до 4,7 тис. доларів.
Слід зазначити, що найбільшим постачальником нових легкових автомобілів в Україні залишається Японія. За пів року з Японії було ввезено 8745 авто. На другому місці Китай (5736 шт), третя позиція у Румунії (5351 шт).
ТОП-постачальником уживаних автомобілів стала Німеччина. Тут ввезли в Україну 38 991 автомобіль. З США імпортували 32076 застосовуваних авто. З Франції прибуло 14218 старих легковиків.
Нагадаємо, що в липні українці купили 8.4 тисячі нових легкових автомобілів, що на 10% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Найпопулярнішою маркою став Renault з показником в 1440 машин, що на 20% більше ніж в 2019. Найпопулярнішою моделлю марки стала Sandero з цифрою в 549 машин.
Також зростання в 10% показала марка Toyota, реалізувавши 1147 авто. При цьому Skoda продала 457 автомобілів, відставши від своїх торішніх показників. Слідом за нею пішли Hyundai і KIA, показавши спад в 6% і 28% – 442 і 429 авто відповідно.
Раніше повідомлялося, що в Офісі простих рішень і результатів оприлюднили концепцію митної реформи. Її суть – розмитнення повинно бути максимально спрощеною, а брокерів потрібно взагалі усунути від процесу нарахування податків.
Також тут хочуть урізати кількість служб контролю і залишити митницю, а також податкову.