АМКУ має розглянути принцип формування тарифу на вантажні перевезення в “Укрзалізниці”

Поділитися:

Через тарифну політику вантажних перевезень протягом 2016-2020 років «Укрзалізниця» недоотримала 100 млрд грн доходів. Про це повідомляють журналісти «Першого Ділового» телеканалу.

Натомість заробили компанії, які перевозять залізну та марганцеву руди, кам’яне вугілля, добрива, цемент, хімікати та ліс.

Усе через те, що вартість перевезень рахують за формулою. Беруть до уваги – тип вагонів, їхню кількість та відстань перевезення. А ще, так званий коефіцієнт. Він може становити менше одиниці, або ж – майже 4. І саме від нього залежить остаточна ціна за перевезення.

Найбільшу вигоду від такої формули отримав бізнес компанії ДТЕК, а ще компанії Констнятина Жеваго та Дмитра Фірташа.

Вони перевозили «Укрзалізницею» вантажі за ціною нижчою від собівартості, як кажуть фахівці Ліги Антитрасту.

Якщо таке субсидування бізнесу в збиток державній компанії Антимонопольний комітет кваліфікує як «державну допомогу», умови на яких Укрзалізниця надає, можна буде змінити.

І навіть вимагати від бізнесу повернення коштів. Однак поки що в Антимонопольному комітеті за розгляд цього питання – не бралися.

Раніше Антимонопольний комітет України оштрафував на загальну суму 283,6 млн грн три компанії, підконтрольні групі Roshen Europe BV за зловживання монопольним становищем на ринку патоки крохмальної кукурудзяної та глюкозних сиропів.

Порушення компаній полягало у необґрунтованому підвищенні цін на патоку та сиропи протягом квітня-червня 2018, лютого-березня 2019 та у жовтні 2020.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу