Згідно зі статистикою фахівців OLX, під час локдауну другий рік поспіль українці активно цікавляться товарами для краси і здоров’я. У 2021 році також часто шукали кліматичну техніку і товари для ремонту.
Так, в березні 2020 року фаворитами українців стали побутова хімія та господарський інвентар. Популярність цієї категорії зросла на 356%. Також замовляли товари для краси і здоров’я. Настільні ігри та ігрові приставки в березні 2020 року стали купувати на 79% і 51% більше. А в 2021 році їх популярність впала – до 14% і 9% відповідно, повідомляють аналітики OLX.
Крім того, активно цікавилися українці велосипедами, мотоциклами і цього, і минулого року. Також купували роликові ковзани.
Також, в березні-початку квітня 2021 року популярною виявилася кліматична техніка. Зацікавлених вибрати собі кондиціонер стало більше на 650% за перший весняний місяць. З настанням першого тепла стали більше цікавитися товарами для туризму, ремонту.
Нагадаємо, що Київ і Варшава співпрацюють в сегменті розвитку прикордонної інфраструктури. Такі тісні зв’язки дають надію на подальшу співпрацю. Зокрема, прикордонники працюватимуть над тим, щоб розкривати контрабандні схеми, а також збільшувати обсяг товарообігу. Тані дані надали в Кабміні з посиланням на слова прем’єр-міністра країни.
Раніше повідомлялося, що 5 травня поточного року в Мінфіні повідомили про те, що проект, який згодом змінить правила покупки акцизних марок, винесений на обговорення. Йдеться про акцизні марки на алкоголь і тютюнові вироби, а також рідини для електронних сигарет.