Керівництво «Дніпровагонмаш» поскаржилося владі на дії регулятора

Поділитися:

Керівництво ПрАТ «Дніпровагонмаш» звернулося до прем’єр-міністра України щодо ситуації з курсуванням застосовуваних вагонів з продовженим терміном експлуатації в Україні.

Відомо, що у відкритому зверненні Генеральний директор підприємства Олександр Ренатович Закірбаєв зазначає:

«Приватне акціонерне товариство« Дніпровагонмаш »висловлює глибоку стурбованість діям Державної регуляторної служби України стосовно проекту наказу Міністерства інфраструктури« Про затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті ».

Слід зазначити, що за останні 10 років компаніями-перевізниками, афілійованими з металургійними підприємствами, гірничо-збагачувальними комбінатами, виробниками феросплавів з території суміжних держав простору 1520, завезено понад 20 000 вантажних вагонів, списаних у країнах експлуатації через вичерпаний термін служби! Таким чином, Україна недоотримала понад 33 млрд. Гривень ВВП, а бюджети різних рівнів більш ніж 11 млрд. Грн. податкових надходжень (а це заробітні плати, вчителів, лікарів, військових, пенсії та інше).

На сьогоднішній день в Україні працюють на неповному робочому тижні тільки 6 вагонобудівних підприємств з 18, які працювали в 2011 році, і ті на межі повної зупинки. Якщо оперативно не прийняти необхідні для галузі рішення, вже через 3-5 місяців вагонобудівні та інші суміжні підприємства будуть змушені повністю зупинити свою роботу.

Так, 1 грудня 2020 року, Державною регуляторною службою України було проведено обговорення проекту Наказу нібито з представниками бізнесу про доцільність його узгодження. Однак, єдиним представником бізнесу на цій нараді було ТОВ «Метінвестхолдингу».

Жодного представника вагонобудівних підприємств, підприємств власників рухомого складу, металургійних підприємств та інших підприємств суміжній галузі на участь в нараді запрошені не було.

Такі дії посадових осіб Державної регуляторної служби України викликають занепокоєння і наштовхують на припущення щодо можливого обслуговування інтересів певних бізнес-структур. Україна вже практично повністю втратила власне авіабудування, суднобудування, на черзі вагонобудівна галузь.

Нагадаємо, що нову корупційну схему в логістичній філії «Укрзалізниці» – «Центр транспортного сервісу« Ліски »планує організувати новий директор з комерційної роботи та логістики« Укрзалізниці »Іраклі Езугбая. Так, мова йде про проведення серії тендерів за спрощеною процедурою з аналізу активів підрозділу.

Раніше повідомлялося, що ЄСПЛ (Європейський суд з прав людини) до кінця жовтня поточного року захищав права українців за 10 тисячам 100 скарг. У всіх цих справах від громадян нашої країни відповідачем є українська держава.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу