У 2021 році АТ «Укрзалізниця» двічі зупинялася через відсутність пального. Член Антикризового штабу УЗ заявив, що станом на сьогодні залишок пального в системі на дев’ять діб.
«Ми працюємо з постачальниками пального за рамковою угодою, але є одна біда. Рамкова угода прив’язана до європейських індексів, і вони не завжди відіграють ту ситуацію, яка складається в Україні. Не завжди нашим постачальникам вигідно за формульною ціною, прив’язаною до цих європейських індексів, постачати нам. І вони постачають нам як останній своїй опції. Спочатку постачають туди, де маржа вища, потім – УЗ. У результаті нам дуже важко наразі видавлювати постачання пального в наших контрагентів», — розповів він.
Крім того він зазначив, що для цього потрібне рішення, яке дасть змогу закуповувати тоді, коли знижується рівень пального, «коли його на діб 10».
«Але я впевнений, що ми нашою командою не допустимо зупинки УЗ через відсутність пального», — наголосив глава компанії.
Наступне засідання штабу планується через місяць, зазначив глава УЗ.
Нагадаємо, у державній компанії «Укрзалізниця» відзвітували про ситуацію із закупівлями матеріалів всередині компанії.
Також ми писали про те, що капітальні інвестиції «Укрзалізниці» у першому півріччі 2021 року становили 4,5 млрд грн. Це на 56% менше плану (10,3 млрд грн), йдеться у звіті з виконання фінплану Перевізника.