Німеччині загрожує дефіцит далекобійників. Про таке попереджає Інститут німецької економіки в Кельні, передає «Перший Діловий».
На тлі кадрового голоду у Великій Британії, що призвів до паливної кризи, німецькі дослідники взялися аналізувати динаміку попиту водіїв на внутрішньому ринку праці. Наразі в галузі працюють 560 тисяч осіб.
У 2010 році, щойно світ оговтався від глобальної економічної кризи, у Німеччині налічувалося 10 тисяч вакансій, на які претендували 50 тисяч безробітних водіїв. Та в серпні 2018 року розрив між кількістю пропозицій роботи й тими, ким ці місця можна заповнити, сягнула 21 тисячі, і це історичний максимум.
У міністерстві транспорту Німеччини нестачу водіїв для вантажних перевезень називає політичною проблемою. І один із чинників — старіння населення. За прогнозами, до 2030 року частка працездатних німців скоротиться на майже 7%, а без залучення трудових мігрантів — на понад 11%.
Донедавна проблему вирішували за рахунок заробітчан. За останні 5 років їхня частка серед німецьких далекобійників зросла більш як удвічі — з 11% до 23%. На часі, вважають спеціалісти, підвищення привабливості професії в очах пошуковців.
Нагадаємо, у Державній службі України з питань праці повідомили, що попри завершення інспекційної кампанії з виявлення неоформлених трудових відносин, перевірятимуть повторно підприємства.
Також ми писали про те, що в Україні стало менше безробітних. У другому кварталі поточного року кількість працюючих українців вікової категорії 15-70 років становила 15,8 млн осіб.