Українська філія “Ощадбанку” за 9 місяців 2020 року одержав чистий прибуток на суму 94,09 млн гривень, що в 4,2 рази менше, ніж за період з січня по вересень 2019 року.
За даними звітності банку, його чистий прибуток у другому кварталі поточного року збільшився на 4,3% в порівнянні з відповідним періодом минулого року – до 584,72 млн грн.
Відомо, що скорочення прибутку було зумовлено зростанням витрат на формування резервів під очікувані кредитні збитки (в 12,1 рази – до 1,35 млрд грн) і збільшенням операційних витрат (в 3,1 рази – до 1,16 млрд грн), який не змогло перекрити збільшення чистого процентного доходу (в 2,9 рази – до 2,04 млрд грн).
Однак, активи банку за підсумками дев’яти місяців зросли на 6% – до 29,46 млрд грн, в тому числі грошові кошти та їх еквіваленти збільшилися на 28,4% (до 8,33 млрд грн), а кредити та аванси клієнтам скоротилися на 9,7% (до 10,45 млрд грн).
Крім цього, зобов’язання “Ощадбанку” за відповідний період зросли на 5,4% – до 20,44 млрд грн, зокрема, кошти фізичних осіб зменшилися на 23,8% (до 3,22 млрд грн), корпоративних клієнтів – на 24 , 9% (до 2,21 млрд грн), тоді як кошти банків збільшилися на 22,7% (до 14,13 млрд грн).
Слід зазначити, що власний капітал фінустанови за дев’ять місяців виріс на 7,3% – до 9,02 млрд грн, а розмір його статутного капіталу залишився незмінним – 270,56 млн грн.
Раніше повідомлялося, що 7 жовтня Сбербанк Росії вирішив відмовитися від запланованої емісії українського дочірнього «Ощадбанку» на 4,3 млрд акцій. Відомо, що раніше Сбербанк Росії мав намір провести емісію за рахунок додаткових внесків на цю ж суму.
Така інформація була оприлюднена представниками Ощадбанку Росії в системі розкриття інформації Нацкомісії з цінних паперів та фондового ринку.
Нагадаємо, що Східний апеляційний суд прийняв рішення, яке тільки підтвердило більш раннє, прийняте іншим судом Донецької області – Господарським. Йдеться про рішення, винесене 27.07.2020 р з приводу боргових зобов’язань державної компанії «Укрзалізниця» щодо заборгованості «Ощадбанку». В даному випадку українська компанія виступає в ролі правонаступника Донецької залізниці.