В Україні за підсумками першого кварталу зросли продажі побутової техніки та електроніки. За останніми даними експертів люди стали купувати технік на 7% більше.
У той же час продажу офісної техніки впали на 18%. Такі дані своїх дослідження
в середу, 20 травня, опублікувала компанія GfK Україна.
За їхніми даними загальний обсяг продажів на українському ринку не дивлячись на зниження продажів, обумовлене карантином в другій половині березня, показав зростання і склав 23,77 мільярдів гривень.
При цьому найбільше збільшилися продажі побутової електроніки на 24,3% до 3,28 мільярдів гривень.
Продажі малої побутової техніки зросли на 8,9% до 2,77 мільярдів гривень, телекомунікаційного обладнання – на 7,9% до 8,56 мільярдів гривень, великої побутової техніки – на 4,3% до 4,16 мільярдів гривень.
Разом з тим аналітики відзначили зниження продажів офісної техніки на 18,2% до 257 мільйонів гривень і техніки для фото на 6% до 111 мільйонів гривень.
Нагадаємо, за підсумками 2019 року порівняно з 2018 роком продажі побутової техніки та електроніки зросли на 6% до 101 мільярдів гривень.
Раніше повідомлялося, що а країнах Європи різко впали продажі автомобілів. У квітні продажі впали на 76,3% в річному вираженні.
Як повідомила у вівторок, 19 травня, Європейська асоціація виробників автомобілів, кількість зареєстрованих нових автомобілів в країнах ЄС в минулому місяці склало 270 682, тоді як в минулому році було 1,14 мільйона.
На думку Асоціації, це найістотніше падіння попиту на автомобілі з моменту початку карантину.