Українці масово скаржаться у Національний банк України через погане обслуговування серед ряду вітчизняних банків. Більша частина заяв стосувалася роботи відомств щодо обробки персональних даних клієнтів, як повідомляє національний регулятор.
Вказується, що за період липня-серпня НБУ отримав 2408 скарг з боку українців. З цієї кількості 12% заяв мали відношення до персональної обробки даних.
В НБУ коментують, що на цей час несанкціоноване використання особистих даних клієнтів є актуальною проблемою серед банківської сфери, а в більшій частині це спостерігається серед небанківських фінансових компаній.
Надалі регулятор збирається розглянути окремий ряд актів для протидії подібним ситуаціям.
Нещодавно Національний банк України проінформував про нові правила оповіщення клієнтів. Так, все банки країни повинні сповіщати своїх клієнтів про зміну тарифів на грошові перекази не пізніше ніж за 30 днів.
Нова інструкція Національного банку України (НБУ) передбачає окремий механізм здійснення банками фінансового моніторингу, який передбачає перелік критеріїв для визначення злочинних операції, шахрайства та тероризму.