З початку 2020 року в судах було розглянуто сотні справ по питанню перевищення швидкості. Сюди входить не тільки фіксація порушень за допомогою камер, а й за допомогою TruCam.
У більшості випадків вказується, що любитель швидкості розганявся до 90-97 кілометрів на годину, при тому, що норма – 50 кілометрів на годину. На свій захист водії намагаються довести, що прилади, якими користуються поліцейські, не опломбовані і їх показники сумнівні. Однак судді не особливо довіряють таким відомостям.
У поліції заявили, що планується збільшення кількості об’єктів, де будуть “виловлювати” порушників швидкості. У той же час відомо, що до кінця 2020 року в країні планується в 6 разів збільшити кількість камер автофіксації порушень. На даний момент їх 50, а до кінця поточного року їх стане 250.
Втім, одним з найбільш спірних питань залишається той, що штрафи приходять власнику авто, а не тому, хто був за кермом. У поліції кажуть, що в такому випадку власник повинен зареєструвати факт передачі машини в користування іншій людині.
Примітно, що в українській державі почастішали випадки, коли водій бере розгін до 227 кілометрів на годину.
Не так давно ми писали, що закон, прийнятий 13 липня 2020 року передбачає підвищення штрафів за перевищення швидкості до 3400 гривень.
В даний час «Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення в сфері безпеки дорожнього руху» № 2695 має статус «Прийнято у першому читанні». Тому парламентарі можуть внести в нього правки перед остаточним прийняттям.
Ми також писали, що перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький заявив на своїй сторінці в Facebook про те, що 12 червня збільшується кількість об’єктів для вимірювання швидкості за допомогою системи TruCAM.