Новий глава “Укрзалізниці” Володимир Жмак вважає, що потрібно провести сімплікацію і стандартизацію розцінок на вантажні залізничні перевезення.
За його словами авіаційні підприємства нараховують плату в незалежності від того, що везе лайнер, розрахунок йде від тарифу тонна за кілометр перевезень. Точно також потрібно зробити і в УЗ для магістральних ділянок (для руди, піску, щебеню, комп’ютерів). Тобто ціна повинна ґрунтуватися на тарифі за тонна-кілометр. Для маневрових – просто за тонну.
Бізнес теж в такому зацікавлений, так як за рахунок обороту компанії заробляють більше коштів, ніж економлять на величезних тарифах.
При чому тонна за кілометр – це повинен бути єдиний тариф. Зараз же УЗ не може порахувати ці тарифи, так як локомотиви перебувають в розпорядженні дирекції, а вагони – в іншому підрозділі.
Однак Жмак уточнює, що для деяких груп товарів тариф не знизиться. При цьому буде введена єдина знижка на обсяг перевезень від єдиного тарифу.
“Компанія повинна займатися профільним бізнесом. Все інше – це не” Укрзалізниця “і непрофільні активи, – говорить він.
Новий глава вважає, що від приватизації непрофільних активів виграють всі.
Нагадаємо, що в перших числах серпня поточного року державна компанія-перевізник АТ «Укрзалізниця» збирається відновити залізничне сполучення з усіма регіонами України. Це можливо, в разі сприятливої епідеміологічної ситуації.
Також ми повідомляли, що в Україні з 1 березня розпочався перший етап підвищення цін на квитки «Укрзалізниці». До кінця 2020 року вони стануть дорожче на 22%. Про це йдеться в плані розвитку компанії на рік. УЗ вже почала підвищувати ціни. Збільшувати тарифи планують поетапна – по 2% щомісяця з 1 березня до 31 грудня у всіх категоріях вагонів, крім 1-го класу поїздів «Інтерсіті +». Як відомо, причиною зростання тарифів на пасажирські перевезення на необхідності збільшення доходів державної залізничної компанії. Загалом дохід «Укрзалізниці» планують збільшити на 13% 2020 року, зокрема дохід від пасажирських перевезень – на 8%.