Український рітейл може підняти ціни в супермаркетах на 25%. Про такі наміри вже заявила вітчизняна мережа супермаркетів “АТБ”.
Очікується, що в найближчий проміжок часу цінова політика цієї мережі зросте приблизно на 5-25%, в залежності від продукту.
В АТБ коментують, що таке зростання цін обумовлене аналогічним підвищенням вартості продуктів з боку українських постачальників.
Останні також заявили про зростання цін на паливо і сировину, що звичайно ж сильно вплинуло на підсумкову ціну того чи іншого продукту.
Нагадаємо, що у 2020 році, з його пандемією коронавірусу, економічною кризою та іншими проблемами – помітно знизилася купівельна спроможність українців.
Експерти називають цифру в 40%, при цьому кажучи й про те, що продукти подорожчали на 20%, комунальні послуги піднялися в ціні на 57%, а ось доходи громадян нашої країни збільшилися всього на 10%.