Середні строки врегулювання суперечок в рамках системи прямого врегулювання збільшилися на 2 дні. Про це йдеться у відповідному звіті з боку страховиків.
Вказується, що в порівнянні з 1 кварталом 2020 року, процедура стала довше на 2 дні, а в загальному охопленні системи прямого врегулювання значення змінилося на 13 днів.
Повідомляється, що в минулому кварталі зазначені терміни не перевищували 69 днів. Зараз же такі розгляди доходять до 77 днів включно.
Така різниця обумовлена вимушеним карантином, який значною мірою обмежив роботу страховиків.
Також зі свого боку громадяни не можуть так легко і вчасно надати необхідні документи для зарахування страхових виплат.
Поки що середній термін врегулювання таких питань доходить до 43 днів, коли як в 1 кварталі поточного року цей показник дорівнював 41 дня. Тобто, середня різниця склала 2 дні – не в кращий бік в контексті швидкого здійснення процедури.
Нагадаємо, що в Моторно-транспортне страхове бюро України в січні-березні 2020 року надійшло 430 скарг. Всі вони від постраждалих і страхувальників.
Люди скаржилися на дії страхових компаній-членів бюро. Це на 21,8%, або на 77 скарг більше, ніж в четвертому кварталі 2019 року.