«Раніше український авіапром був найбільш інтегрованим в російську промисловість» — експерт

Поділитися:

Мінстратегпрому вдалося затвердити в Кабміні Державну цільову науково-технічну програму розвитку авіаційної промисловості України до 2030 року. Попередня програма розвитку вітчизняного авіапрому закінчила термін дії ще 12 років тому.

Відзначається, що цей крок робиться з метою забезпечення розвитку виробничого, конструкторського, науково-дослідного та кадрового потенціалу, створення виробництва конкурентоспроможної авіаційної техніки, зокрема шляхом укладення угод про стратегічне співробітництво з іноземними партнерами у сфері авіабудування та інших засобів по просуванню продукції вітчизняної авіабудівної галузі на зовнішніх ринках, вдосконалення організаційної структури управління авіабудівною галуззю і вжиття заходів з імпортозаміщення в літакобудівній та вертольотобудівній галузях.

Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості України разом з Національною академією наук України має вжити заходів щодо імпортозаміщення авіаційної продукції, в тому числі підшипників спеціального призначення, електронних компонентів, зокрема, в рамках виконання пункту 4 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 11 березня 2021 «Про основні показники державного оборонного замовлення на 2021 і 2022, 2023 роки», введеного в дію Указом Президента України від 30 березня 2021 № 132.

Дане відомство також повинне буде утворити національні структури сертифікації, випробувань, експертні структури по виявленню контрафактної продукції і визначення відповідності та взаємозамінності комплектуючих виробів і матеріалів критичного імпорту, прийняття рішень про включення відповідних завдань в проект Державної цільової науково-технічної програми розвитку авіаційної промисловості на 2021-2030 роки.

Подробиці теми розповів засновник-партнер ТОВ «Авіаплан» Євген Тріскунов в ефірі телеканалу «Перший Діловий».

«Справа в тому, що тут треба об’єктивно підходити до реалій, які відбувались у 2015 році. В цей час Україна суттєво змінила концепцію відносин з Росією в різних напрямках, і авіапром він був одним з найбільш інтегрованих з російським авіапромом, а відповідно всі наші розробки АН-148, АН-158, багато українських літаків, які розроблялись останнім часом, вони суттєво залежали від комплектуючих з Росії», — розповів експерт.

На думку засновника-партнера ТОВ «Авіаплан» Євгена Тріскунова, в українського авіапрому є дві основні проблеми, які заважають його ефективному розвитку. Зокрема, це неналежне фінансування та наявність фахового планування розвитку авіапрому.

«Є два важливі фактори, які заважають в будь-яких питаннях нашому авіапрому бути ефективним. По-перше, це наявність фахового планування його розвитку, з урахуванням кон’юнктури ринку і потреб галузі, а по-друге, це належне фінансування», — заявив засновник-партнер ТОВ «Авіаплан».

Раніше ми повідомляли, що підприємство «Антонов» розробляє новий літак.

Також зазначалось, що на «Авіалініях Антонова» журналісти-розслідувачі знайшли мільйонні переплати на закупівлі пального.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу