Консалтингова група А-95 проаналізувала дані з приводу імпорту авіаційного палива в Україну. Так, згідно з наданою інформацією, за перше півріччя 2020 року імпорт авіапалива скоротився в 2,2 рази в порівнянні з минулим роком. Тепер в Україну імпортується близько 60,7 тис. Тонн, в той час як в 2019 році ця цифра становила 137,3 тис. Тонн.
60% імпорту поставляла Литва, ще 18% – Білорусь. 24% авіаційного палива поставлялося по морю, переважно з Греції.
Причиною різкого зниження обсягу ринку стала пандемія COVID-19, через загрозу якої уряд України ввів обмеження на пасажирські авіарейси з 17 березня.
Відомо, що в липні імпорт авіаційного палива склав 12,9 тис. Тонн, що в два рази перевищує обсяг поставок в червні. З них в липні 4,7 тис. Тонн було імпортовано залізницею з Литви, 2,6 тис. Тонн – з Білорусі, решта 5,6 тис. Тонн припали на морські поставки з Греції.
Нагадаємо, що українські аеропорти не дорахувалися більше мільйона пасажирів через карантин. Державна авіаційна служба заявила, що українські аеропорти за перше півріччя 2020 року в зв’язку з карантином втратили 1,3 мільйона пасажирів. Сам же пасажиропотік впав на 67%, в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.
Раніше повідомлялося, що Верховна Рада України прийняла законопроект про посилення адміністративної відповідальності за незаконну торгівлю пальним. Ініціативу нардепи підтримали в рамках першого засідання парламенту в кількості 244 голосів.
Потрібний закон опублікований на сайті ВР під номером №2515. В аргументації до закону вказується, що на полях України занадто частим явищем є ситуації, коли фізичні особи здійснюють торгівлю пальним навмисне не реєструючи свою діяльність як підприємницьку.