Головна зустріч рітейлу країни RAU Expo 2021 відбудеться 16-17 червня

Поділитися:

16-17 червня у НСК «Олімпійський» відбудеться ювілейна – V найбільша спеціалізована виставка індустрії рітейлу й девелопменту в Україні – RAU Expo 2021. У цьому році захід буде присвячений викликам, які постали перед рітейлом у зв’язку з обмеженнями та локдауном. Серед спікерів ділової програми представники компаній: АТБ, Брокард-Україна, INTERTOP Ukraine, Епіцентр К, КОЛО, БЦ і ТРЦ Retroville, ТРЦ Dream Town, ТРЦ River Mall, Сільпо, Фокстрот, Антошка, Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова та інших. Організатор – Асоціація рітейлерів України. Захід пройде з дотриманням усіх протиепідемічних заходів. 

Для кого RAU Expo 2021

Цьогорічна зустріч на RAU Expo 2021 для тих, хто вже зрозумів, що чекати на краще немає часу – треба діяти вже зараз. Тому захід пройде під слоганом «Давайте не після карантину!» Тут учасники знайдуть все, що допоможе підняти бізнес вже зараз. 

RAU Expo 2021 – це:

  • 2 дні насиченої програми й нетворкінгу;
  • 3 конференц-зали;
  • 80+топ-спікерів – власники й топ-менеджмент сфери рітейлу й девелопменту, торговельної нерухомості й компаній B2B;
  • 90+ компаній-експонентів у виставковій зоні;
  • 500+ компаній-учасників;
  • презентації кейсів та панельні дискусії;
  • зустрічі з представниками провідних компаній ринку та іноземними рітейлерами.

Теми цьогорічних сесій формувались на основі актуальних запитів індустрії стосовно ведення бізнесу в умовах обмежень і після локдаунів:

  • Тренди та аналітика ринку рітейлу. Як змінюється поведінка клієнта в онлайні та офлайні.
  • Конкуренція: як залишатися лідером в настільки конкурентному полі.
  • Ресторанний реформат. Як адаптуються кафе та ресторани в умовах постійних карантинних обмежень.
  • Інноваційні рішення та технології для рітейлу й комерційної нерухомості.
  • Франчайзинг – можливості для бізнесу. У що варто інвестувати.
  • Активна експансія турецьких брендів. Потенціал українського ринку.
  • Маркетингова стратегія ТРЦ у 2021. На що варто робити акцент у період пандемії.
  • Трансформація HR-процесів в умовах пандемії. Як корпоративна культура впливає на ефективність бізнесу під час кризи.

Партнери заходу: Budhouse group, Linden Luxury Residences, Consulting for Retail, robota.ua, Synergy Construction, «Крайна» та інші.

Детальніше про захід –  https://expo.rau.ua/

Придбати квитки можна за посиланням https://payment.rau.ua/#tickets

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу