«В УЗ електрифіковано 47% колій» – голова правління УЗ

Поділитися:

Кабінет міністрів затвердив фінансовий план “Укрзалізниці” на 2022 рік. У січні “Укрзалізниця” опублікувала документ.

Згідно з ним, цього року доходи компанії повинні становити 101,9 млрд грн, витрати – 100,2 млрд грн, що на 16% і 11% відповідно більше за очікувані показники 2021 року. Головним джерелом доходу залишаються вантажні перевезення. Зростання передбачене на рівні 19% до 82,3 млрд грн за рахунок підвищення тарифів. Зростання доходів від пасажирського спрямування заплановане на 12% до 8,17 млрд грн за рахунок збільшення обсягів перевезень. Показник EBITDA «Укрзалізниці» у 2022 році очікується на рівні 20,2 млрд грн, що на 35% вище запланованого у 2021 році.

Також планується електрифікація нових ділянок та оновлення рухомого складу «Укрзалізниці». У 2022 році планується відремонтувати за підтримки держави понад 600 км залізничних колій.

«Продовжимо реалізацію ініціатив щодо покращення залізничного сполучення та інфраструктури, зокрема, плануємо відремонтувати понад 600 км колій та електрифікувати нові ділянки, оновити рухомий склад УЗ, — сказав прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, представляючи плани уряду на поточний рік.

Олександр Камишин, голова правління УЗ виступив в ефірі «Першого Ділового» телеканалу, поділившись результатами роботи підприємства.

«Плани є, над планами працюємо, але вже є чим похвалитися. «Залізниця» з осені минулого року приєдналася до президентської програми «Велике будівництво». І почали ми справді в одному з перших напрямків – електрифікація. Чому вона важлива для бізнесу? По-перше, електрифікація дозволяє втричі знизити вартість перевезень. Так, це витрати УЗ, але це означає, що ми їх не покладемо на бізнес наступного року. По-друге, це український енергоресурс, а чи не закордонний дизель. І, по-третє, це зменшення викидів, тобто це ще й екологічно. Важливо, що за останні 8 років, у середньому електрифікували лише 3 кілометри шляхів на рік, то за останні 4 місяці вдалося електрифікувати 70 кілометрів. Це у 23 рази більше, ніж у середньому за 8 років до цього».

Камишин також додав, що справді зараз в Україні електрифіковано лише 47% шляхів. «Але це вже дає можливість частину вантажів перевозити електрифікованими маршрутами». За його словами, зараз УЗ виконує всі закупівлі виключно через систему “Прозорро”.

Тим часом нещодавно «Укрзалізниця» звернулася до фінансових партнерів, Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) з проханням скасувати тендер за І фазою проекту, що передбачає електрифікацію залізничного напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу