За інформацією Державного агентства інфраструктурних проектів України, в 2021 році на автомобільних дорогах країни може заробити ще одна технологія фіксації порушень швидкісного режиму – фіксація середньої швидкості по відрізку.
Відомо, що в 2021 році планується закупівля ще 300 комплексів автофіксації порушень швидкості, а також буде розширено їх функціонал.
«Ми розширимо функціонал системи і додамо фіксування інших типів порушень – не тільки перевищення швидкості, але ще і перетин подвійної суцільної лінії розмітки, проїзд на червоний сигнал світлофора і проїзд по смузі для громадського транспорту. Комплекси для цього міняти не потрібно – камери повністю готові це фіксувати, поліція зі свого боку допрацьовує нормативну базу, а ми будемо допрацьовувати ПО, – повідомив глава відомства.
Так, нова система буде працювати таким чином: на початку відрізка варто одна камера, в кінці – інша. Якщо водій пригальмував перед першою і другою, але в цілому 100 км проїхав швидше, ніж дозволяє дозволена швидкість на відрізку, то на другій камері буде фіксуватися порушення швидкісного режиму.
Нагадаємо, що представник ВРУ (Верховної Ради України) в Конституційному суді і заступник голови комітету ВРУ з питань правової політики Ольга Совгиря розкрила одну з колізій законодавства. Так, особа, яка порушила ПДР (правила дорожнього руху) і власник автомобіля можуть бути різними особами, а відповідальність, згідно із законодавством, все одно буде лежати на ту людину, на якого зареєстрований автомобіль або інше ТЗ.
Раніше повідомлялося, що після того, як була введена система автофіксації порушення швидкості на дорогах, водії стали більш дисциплінованими і відповідальними. Кількість порушень скоротилося в 5 разів, з 58 тисяч в перший день роботи системи до 12 тисяч в день, розповіли в Департаменті патрульної поліції.