Карантин змінив ринок страхування

Поділитися:

Представникам послуг страхування в карантинних умовах довелося перебудовувати свою роботу. Разом з тим вони констатують зменшення кількості страхових випадків, коли за договором доводиться виплачувати клієнтові страховку.

Про це 28 жовтня розповіли експерти з страхового підприємництва і страхування в Україні.

Як вони повідомили, страхових випадків стало менше лише в перші місяці карантинних обмежень, коли більшість шокованих громадян сиділи вдома. Саме в перші місяці карантину зменшилася кількість аварій на дорогах, які змушували втручатися страховиків.

Але вже з травня люди, яким набридло сидіти вдома, почали активно подорожувати як по країні, так і всередині міста, поїхали в парки, розважальні центри, в магазини. Кількість авто на дорогах різко збільшилася, і вже влітку частота настання страхових випадків стала значно вище.

У медичному страхуванні більшість компаній до введення карантину або на початку очікували сплеск захворюваності, а в результаті вийшло все навпаки. Кількість звернень до медичних установ різко знизилася. Українці боялися ходити зайвий раз до медичних установ, щоб не заразитися. Це теж вплинуло на те, що всупереч початковим очікуванням збитки по добровільному медичному страхуванню теж зменшилися.

Як розповідають експерти зі страхування, більшість компаній перейшли на продаж електронних полісів, що набагато безпечніше в умовах пандемії хвороби.

Зараз ситуація у всіх страховиків така, що 70-80% персоналу працюють за межами офісів, будинку. Цікаво, що вдалося організувати роботу з дому навіть для працівників колл-центрів, які з гарнітурою знаходяться вдома, відповідають на дзвінки, мають доступ до програм і системи страхової компанії.

Змінилася у страховиків і робота з клієнтурою.

Для того щоб подати заяву в офіс страховика і навіть для того, щоб оглянути автомобіль, для цього не треба приїжджати в офіси компанії, а можна робити це онлайн з прив’язкою до локації, де знаходиться автомобіль клієнта або інший застрахований об’єкт.

Нагадаємо, у квітні Національний банк України запропонував Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг підтримати страхові компанії в умовах карантину. Регулятор пропонує не штрафувати їх.

Також раніше ми інформували про те, що українці стали частіше скаржитися на страхові компанії.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу