З 1 липня 2020 року Національний банк України стане органом регулювання небанківських установ. Тобто, українці зможуть написати скаргу в НБУ на діяльність лізингових, факторингових підприємств, ломбардів і кредитних організацій.
У Центробанку уточнили, що спочатку клієнт фінансової установи повинен подати скаргу на ім’я директора компанії. Якщо відповідь не надійде, то тоді вже можна звертатися до Нацбанку.
Скарги можна відправляти на пошту регулятора – [email protected]. Також можна зателефонувати на гарячу лінію – 8 800 505 240. При чому, вже скоро можна буде розміщувати свої звернення безпосередньо на порталі НБУ.
Якщо постраждалому більш зручно відправляти документ в письмовому вигляді, це можна зробити за адресою: 01601, місто Київ, вулиця Інститутська, 9.
Відповідь на будь-яке повідомлення можна буде отримати протягом місяця, однак, якщо питання не вимагає додаткового розгляду, відповідь буде і через 15 днів. У тому випадку, якщо питання занадто складне, терміни розгляду можуть триватиме до 45 днів.
Раніше ми вказували на те, що Національний банк України поінформував про нові правила оповіщення клієнтів. Так, все банки країни повинні сповіщати своїх клієнтів про зміну тарифів на грошові перекази не пізніше ніж за 30 днів.
Також ми повідомляли про те, що в НБУ заговорили про порушення в нормативах максимального розміру кредитного ризику на одного контрагента, а також норми довжини відкритої валютної позиції з боку більш десяти українських банків. Поточний норматив повинен не перевищувати позначку в 25 і 10 відсотків.