Торгові мережі викрили у націнці на хліб

Поділитися:

За словами першого віце-президента Всеукраїнської асоціації пекарів, націнка торговельних мереж на хліб, з урахуванням так званих бонусів та повернень нереалізованої продукції, перевищує 55%.

Він зазначив, що офіційна націнка на хліб у мережах була 15%, зараз після введення регулювання — 10%. Однак, мережі вимагають сплати так званих бонусів, які в договорі звучать як «маркетингові послуги», «передпродажна підготовка», і насправді не надаються. Їх розмір становить 26%.

«Візьмемо прайсову ціну в умовних сто одиниць. Мережа робить націнку, і ціна на полиці стає 115. Зі 100 виробник віддає 26 як плату за бонуси. Залишається близько 74, з яких ще від 4 до 8 виробнику повертають у вигляді нереалізованої продукції, це теж втрати виробника. Тобто ми отримуємо менше 70% від прайсової ціни. Усе інше забирають мережі», — пояснює фахівець.

Нагадаємо, Кабінет Міністрів України пообіцяв почекати з регулюванням вартості хліба та не вносити його до списку соціально значущих продуктів для українців, а це означає, що обмежень націнок на продукцію не буде.

Раніше ми також писали, що хліб може подорожчати до 30 гривень.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу