«Створення антикризового штабу — єдине можливе рішення по УЗ» — експерт

Поділитися:

Через декілька місяців Наглядова рада «Укрзалізниці» запропонує уряду кандидатуру нового постійно діючого голови правління. В даний час обов’язки т.в.о. буде виконувати Олександр Камишин, якому належить стати антикризовим менеджером.

Міністр інфраструктури Олександр Кубрак заявив, що це рішення стало результатом розгляду питання на РНБО і узгодження плану виведення «Укрзалізниці» з кризи.

«При Міністерстві інфраструктури створюється Антикризовий штаб «Укрзалізниці», основним завданням якого буде контроль необхідних для української залізниці рішень. Роботу штабу буду контролювати я особисто», — повідомив Кубрак.

Він підкреслив, що корпоративна система в «Укрзалізниці» повинна бути збережена і подякував міжнародним партнерам, зокрема, представництву країн G7, керівництву ЄБРР, ЄІБ і Світового банку за конструктив і підтримку в досягненні цього рішення, прийнятого з дотриманням всіх стандартів OECD.

Серед завдань, які в найкоротші терміни повинен вирішити майбутній глава правління «Укрзалізниці», Кубрак назвав такі: підвищення тарифів на вантажні перевезення (без ринкових тарифів нормальний розвиток «Укрзалізниці» неможливий), налагодження закупівлі електроенергії безпосередньо у виробника — «Енергоатому», залучення на український ринок міжнародних інвесторів, закупівля нових поїздів і локомотивів.

Подробиці теми розповів заступник директора з євроінтеграції ДП «ДерждорНДІ» Станіслав Гвоздиков в ефірі телеканалу «Перший Діловий».

«На мою думку, це зараз єдиний можливий, в даних умовах, шлях для того, щоб вирішити ці накопичені проблеми, які є зараз у всі без винятку структурних підрозділах «Укрзалізниці». Створення такого квазі-органу, як Антикризовий штаб під головуванням міністра інфраструктури — це єдиний можливий і найефективніший метод врегулювання», — заявив експерт.

Заступник директора з євроінтеграції ДП «ДерждорНДІ» Станіслав Гвоздиков вважає, що для врегулювання ситуації на «Укрзалізниці», в першу чергу, необхідно навести лад у закупівлях. Зокрема, повинен здійснюватись контроль стосовно того, що, навіщо та у кого закупляють структурні підрозділи.

«Все, що стосується тарифної політики — це робиться для того, щоб вивести з майже збанкрутілого стану цей великий страгічний холдинг для нашої країни. Перш за все, потрібно навести лад в закупівлях. Мало глузду збільшувати доходи, якщо видатки будуть збільшуватись, і надалі контролю над видатками не буде. Так, як було в минулі роки, коли в «Укрзалізниці» не мали гадки про те, що структурні підрозділи закупляють, навіщо і у кого», — додав експерт.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» повністю провалила підготовку до зернового сезону 2021 року. Про це повідомив директор Збаразького КХП.

Також в «Укрзалізниці» відзвітували про те, скільки поїздів на цю мить мають статус кинутих. З них 34 — вантажні поїзди, які стоять без руху. Тільки за оперативні добу 11-12 серпня 151 потяг перебував у статусі «тимчасово залишені поїзди». Лідерами в цьому питанні виявилися Південно-Західна залізниця та Одеська.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу