9 мільярдів доларів витратили цього року в чорну п`ятницю американці на покупки онлайн. Про це свідчать дані Адоб-Аналітікс, повідомляє телеканал Сі-Ен-Бі-Сі. Показник на майже 22% вищий за минулорічні цифри — а ще це новий рекорд. Про це розповіли журналісти «Першого Ділового».
Натомість найбільшим днем цифрових продажів за всю історію має стати кіберпонеділок. За прогнозами, споживачі витратять від 11-ти до 13-ти мільярдів доларів, а це близько 35% приросту у порівнянні з 2019-м. Зазвичай, твердять аналітики, американці в «чорну п`ятницю» витрачають у середньому 27,5 доларів за хвилину.
Найпопулярнішими товарами стали телевізори «Самсунг», смартфони різних виробників, набори конструкторів «Лего» та смартгодинники «Епл-Вотч».
Раніше повідомлялося про те, що в Україні роздрібна торгівля через карантин вихідного дня скоротиться на 40%.
Також ми писали й про те, як змінилися смаки українців, що вони купують найбільше, а від чого відмовилися під час пандемії коронавірусу. Свої думки запропонував експерт у галузі.