Європейська бізнес асоціація (ЄБА) заявила, що її хвилює ситуація з приводу законопроекту про внутрішній водний транспорт. Йдеться про проект закону, який Верховна Рада планує розглянути 4 вересня у другому читанні.
Представники ЄБА зазначають, що на сьогодні текст законопроекту не узгоджений з представниками бізнесу – незважаючи на публічні заяви комітету ВРУ з питань транспорту про те, що перед другим читанням буде проведена зустріч з профільним бізнес-спільнотою з метою обговорення найбільш гострих зауважень.
За словами асоціації, в даний час невідомо, чи буде текст законопроекту виноситися на голосування.
Найбільш гострими зауваженнями до законопроекту, за словами ЄБА, є три фактори:
- ряд положень, спрямованих на зарегулювання ведення бізнесу, а не дерегуляції;
- фінансування внутрішніх водних шляхів за рахунок портових зборів, не узгоджується з встановленим підходом щодо фінансування ВВШ як самостійної підгалузі зі своїми витратами, доходами, планами розвитку, а також Законом України “Про морські порти України”;
- повністю недопрацьована ініціатива по створенню державного фонду ВВШ в складі спеціального фонду державного бюджету.
Нагадаємо, що велику частину зернових в українські порти доставляють по залізниці – на це припадає майже 70% зернового продовольства. Найменше доставляють продукції річковим транспортом. – 10%. У вою чергу Мінінфраструктури підтримує законопроект про внутрішній водний транспорт для розвитку річкової логістики. Які перспективи розкриває цей закон і чи корисний він державі? Про це розповіли президент Української зернової асоціації Микола Горбачов і глава Агро-Продовольчого ради Іван Слободяник в ефірі програми «Бізнес» на Першому Діловому.
Раніше повідомлялося, що Європейська Бізнес Асоціація на своєму сайті опублікувала опитування представників бізнес спільноти, про ставлення до збільшення мінімальних зарплат. Більшість представників бізнесу вважають такі плани уряду тривожним сигналом про курс, взятому на збільшення податкового навантаження на оплату праці.