Профільний підкомітет Верховної Ради підтримав законопроект№3023 від 06.02.2020, який робить користувачів персонального легкого електротранспорту учасниками дорожнього руху.
До користувачів персонального легкого електротранспорту автори пропонують віднести людей, які користуються одно-, дво- або триколісним механічним транспортом з електричним двигуном (електричні скутери, сігвеї, гіроборди, гіроскутери і т. Д.). До цього списку не входять інвалідні коляски і велосипеди, обладнані електродвигунами.
Автори законопроекту пропонують зобов’язати водіїв гіроскутеров і електросамокатів їздити по велодоріжках або по краю проїжджої частини, якщо їх немає. Пересуватися на такому транспорті по тротуарах буде заборонено.
Транспорт повинен бути обладнаний катафотами і по можливості звуковим сигналом. У темну пору доби світловідбиваючі елементи повинні носити і водії, яким також буде заборонено тримати телефон в руці під час руху і перевозити пасажирів, якщо місце для них не передбачено конструкцією транспорту.
Раніше ми писали, що в Литві повним ходом йде реалізація урядової програми, яка пропонує власникам старих авто змінити звичне транспортний засіб на велосипед, скутер або мопед, а натомість отримати додаткову субсидію.
Також обговорювали нововведення, які вносить в ПДР Закон № 2695, який в першому читання був прийнятий 13.07.2020 року.