Скасування рейсів через карантин з юридичної точки зору – це форс-мажор.
Але пасажир не зобов’язаний погоджуватися на будь-які умови. Він має право отримати назад гроші – вважають юристи.
З найбільшими проблемами зіткнулися мандрівники, які купили квитки через агрегатори. У агрегаторів, тобто посередників з продажу квитків, тисячі звернень клієнтів без відповідей. Авіакомпанії теж дуже погано йдуть на контакт
“Ми фіксуємо рекордна кількість звернень клієнтів в зв’язку з карантинними обмеженнями. Зараз свої кошти вже отримали десятки тисяч наших клієнтів, це більше 60 млн грн. Ми опрацюємо звернення в межах липня”, – повідомив директор однієї з компаній з продажу авіаквитків.
Щоб повернути гроші, юристи радять кілька додаткових дієвих способів. Перш за все, слід звернутися до свого банку з проханням вимагати від авіакомпанії повернення суми за невиконаний рейс. Власникам преміальних карт – допомагає консьєрж-сервіс. Другий варіант – звернутися до суду з позовом до авіакомпанії.
Нова проблема у пасажирів з’явилася після відновлення перельотів. Багатьох людей з квитками в літак не пускають. Звичайному споживачеві складно розібратися в постійно мінливих правилах вльоту вильоту, обмеження на кордонах.
Зі схожими проблемами стикаються і клієнти туристичних агентств.
Ми вже писали, що в авіакомпанії Ryanair розповіли, коли зможе відшкодувати гроші за скасовані рейси, а Укрзалізниця повернула гроші за квитки всім.