Українцям розповіли про те, що робити та куди звертатися, якщо газ у плиті вдома не відповідає належній якості. Зазвичай це можна помітити за візуальними ознаками – змінений колір, нехарактерна «корона» вогню тощо. Також може змінюватися запах – все це повинно стати приводом до звернення зі скаргою.
Всі скарги будуть направлені газопостачальним компаніям, адже саме вони несуть повну відповідальність за якість «блакитного палива» в домівках українців. Натомість у реальності, за словами експертів, постачальник не несе жодної відповідальності, а колір газу залежить не тільки від якості, але й від умов, у яких це паливо використовується. На зміну кольору впливають такі фактори, як зміна вологості у приміщенні, припливи свіжого повітря, чистота газового приладу тощо.
Найшвидший спосіб перевірити свої підозри та заявити про порушення якості, якщо вони є – зателефонувати на спецлінію «104».
Раніше повідомлялося, що Україна збільшила споживання газу на 3%. У оператора газотранспортної системи наводять такі цифри: споживання природного газу Україною у 2020 році склало 30,9 млрд кубометрів. Це на 3%, або на 1 млрд кубометрів більше за аналогічний період 2019 року.
Також ми писали й про те, що стало відомо, як виросла вартість доставки газу.