Традиційну книгу скарг в країні скасували. І тепер споживачі особливо продуктів в супермаркетах не знають, як впливати на “глухих” постачальників товарів.
Про це 17 жовтня пишуть українські ЗМІ, які ознайомилися з порадами юристів і експертів.
Як нагадують експерти, залишаються соціальні мережі, колл-центри і засоби зворотного електронного зв’язку.
Українцям нагадують, що замість книги відгуків в супермаркеті або торговому центрі, в будь-якому магазині в спеціальному куточку повинні бути в наявності зразки звернень до адміністрації установи або його власника. Тепер цей куточок називається куточком споживача.
Нашим громадянам також радять при будь-якому конфлікті щодо якості товару звертатися в Держпродпотребслужбу. Недбайливі підприємці бояться можливої перевірки бізнесу з боку цієї структури.
Дієвим методом також є оприлюднення свавілля в соціальних мережах, адже це погана реклама тим, хто не думає про якість товару, її ж читають все.
Нагадаємо, в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКУ) закликали українських споживачів звертатися зі скаргою в разі неправильного нарахування тарифу за газ в платіжці.
Також ми писали про те, що помінявши постачальника газу, багато споживачів стали отримувати платіжки з появою з нізвідки боргами.