Споживачам пояснили куди звертатися зі скаргами

Поділитися:

Традиційну книгу скарг в країні скасували. І тепер споживачі особливо продуктів в супермаркетах не знають, як впливати на “глухих” постачальників товарів.

Про це 17 жовтня пишуть українські ЗМІ, які ознайомилися з порадами юристів і експертів.

Як нагадують експерти, залишаються соціальні мережі, колл-центри і засоби зворотного електронного зв’язку.

Українцям нагадують, що замість книги відгуків в супермаркеті або торговому центрі, в будь-якому магазині в спеціальному куточку повинні бути в наявності зразки звернень до адміністрації установи або його власника. Тепер цей куточок називається куточком споживача.

Нашим громадянам також радять при будь-якому конфлікті щодо якості товару звертатися в Держпродпотребслужбу. Недбайливі підприємці бояться можливої ​​перевірки бізнесу з боку цієї структури.

Дієвим методом також є оприлюднення свавілля в соціальних мережах, адже це погана реклама тим, хто не думає про якість товару, її ж читають все.

Нагадаємо, в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКУ) закликали українських споживачів звертатися зі скаргою в разі неправильного нарахування тарифу за газ в платіжці.

Також ми писали про те, що помінявши постачальника газу, багато споживачів стали отримувати платіжки з появою з нізвідки боргами.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу