Пандемія вдарила навіть по рекламодавцям. Про це повідомляє галузевої вимірювач DOORS Consulting. У пік карантину обсяги зовнішньої реклами стали скорочуватися, але вже зараз приходять в норму разом з нормальним рухом автомобілів і пішоходів на вулицях. Рекламна активність безпосередньо корелює з відновленням потоків авто і повернулася в норму одночасно з відновленням рівня пробок до звичних докарантінних часів.
Зрозуміло, найсильніше постраждали сфера розваг, квиткові трейдери, кіно і сегмент HoReCa. У травні брендів з цих галузей не було на «наружку» зовсім, але з червня вони повільно відновлюють позиції.
Найбільше зовнішньою рекламою користуються бренди роздрібної торгівлі. Більшість з них не змінили свої обсяги розміщення, але такі маркети як «Сільпо», «Епіцентр», «Фора», великі ТРЦ і магазини електроніки призупинили комунікацію в квітні-травні і частково в червні. Багато брендів швидко змінили креативи виходячи з ситуації.
Нерухомість не припиняла розміщувати рекламу, оскільки для них «наружка» була і є головним способом комунікації. Распроданність інвентарю зовнішньої реклами вже перевищує 70%, а це значить, що і покупцям, і реалізаторам треба готуватися до колишніх обсягів.
Цифрова out-of-home реклама передбачувано показала найбільшу гнучкість. Кількість носіїв зростає, серед яких цифрові білборди, сітілайти, POS-термінали та інші формати.
Важливо, що такі конструкції є і райцентрах, що дозволяє при бажанні збільшувати охоплення і запускати рекламні кампанії в масштабах країни. У місті ж з населенням понад півмільйона осіб охоплення може становити більше 60%.
Переваги очевидні: такі формати дозволяють змінювати контент в залежності від зовнішніх умов, настання якогось часу або зміни погоди. Крім цього, витрати куди нижче, адже виробництво банерів або відеороликів куди більш гнучке і приємне гаманцю, ніж всі труднощі пов’язані з розробкою друкованої продукції.
В Україні перевагами digital out of home вже користуються такі системні рекламодавці, як Fozzy Group, Novus, Nestlé, Danone, «Хладопром», «Три Ведмеді», Chanel, L’Oréal, «Люксоптика», ENSO, «Інтергал-Буд», UDP, bUd development, Ріел.
Нагадаємо, з початку року прибуток регіональних компаній знизилася на 70-90 відсотків.
Як і всі інші галузі, глобальний ринок реклами переживає не найкращі часи. Очікується, що загальний дохід від реклами в 2020 році скоротиться на 7,2% до 42 мільярдів доларів, говориться в новому звіті дослідницької компанії MAGNA Magna.