Ринок зовнішньої реклами почав виходити з кризи

Поділитися:

Пандемія вдарила навіть по рекламодавцям. Про це повідомляє галузевої вимірювач DOORS Consulting. У пік карантину обсяги зовнішньої реклами стали скорочуватися, але вже зараз приходять в норму разом з нормальним рухом автомобілів і пішоходів на вулицях. Рекламна активність безпосередньо корелює з відновленням потоків авто і повернулася в норму одночасно з відновленням рівня пробок до звичних докарантінних часів.

Зрозуміло, найсильніше постраждали сфера розваг, квиткові трейдери, кіно і сегмент HoReCa. У травні брендів з цих галузей не було на «наружку» зовсім, але з червня вони повільно відновлюють позиції.

Найбільше зовнішньою рекламою користуються бренди роздрібної торгівлі. Більшість з них не змінили свої обсяги розміщення, але такі маркети як «Сільпо», «Епіцентр», «Фора», великі ТРЦ і магазини електроніки призупинили комунікацію в квітні-травні і частково в червні. Багато брендів швидко змінили креативи виходячи з ситуації.

Нерухомість не припиняла розміщувати рекламу, оскільки для них «наружка» була і є головним способом комунікації. Распроданність інвентарю зовнішньої реклами вже перевищує 70%, а це значить, що і покупцям, і реалізаторам треба готуватися до колишніх обсягів.

Цифрова out-of-home реклама передбачувано показала найбільшу гнучкість. Кількість носіїв зростає, серед яких цифрові білборди, сітілайти, POS-термінали та інші формати.

Важливо, що такі конструкції є і райцентрах, що дозволяє при бажанні збільшувати охоплення і запускати рекламні кампанії в масштабах країни. У місті ж з населенням понад півмільйона осіб охоплення може становити більше 60%.

Переваги очевидні: такі формати дозволяють змінювати контент в залежності від зовнішніх умов, настання якогось часу або зміни погоди. Крім цього, витрати куди нижче, адже виробництво банерів або відеороликів куди більш гнучке і приємне гаманцю, ніж всі труднощі пов’язані з розробкою друкованої продукції.

В Україні перевагами digital out of home вже користуються такі системні рекламодавці, як Fozzy Group, Novus, Nestlé, Danone, «Хладопром», «Три Ведмеді», Chanel, L’Oréal, «Люксоптика», ENSO, «Інтергал-Буд», UDP, bUd development, Ріел.

Нагадаємо, з початку року прибуток регіональних компаній знизилася на 70-90 відсотків.

Як і всі інші галузі, глобальний ринок реклами переживає не найкращі часи. Очікується, що загальний дохід від реклами в 2020 році скоротиться на 7,2% до 42 мільярдів доларів, говориться в новому звіті дослідницької компанії MAGNA Magna.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу