Комітет Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики оголосив, що ставки акцизу на автомобільний газ треба якщо не зрівнювати, то наближати до ставок на бензин. При цьому, чиновників не зупиняє той факт, що українці почали масово переходити на автогаз через низькі ціни на це своєрідне “соціальне” паливо.
Так, за словами голови комітету, ця дискусія у Верховній Раді йде вже кілька років. Її почали ще в минулому VIII скликання.
“Тому що і автомобілі на бензині, і автомобілі на газі їздять одними дорогами. Акциз на паливо – це ті кошти, які перераховуються в Дорожній фонд і йдуть на дорожнє будівництво. На реконструкцію, ремонт, утримання доріг загального користування “, – заявив чиновник.
При цьому, глава комітету погодився, що багато автовласників використовують газ як більш дешеве паливо. Проблема дійсно має певний соціальний аспект, який важко не враховувати.
Нагадаємо, що за період з січня до кінця листопада 2020 року в Україну було імпортовано майже 1 млн тонн палива. У порівнянні з 2019 роком це більше на майже 50 тис. Тонн (4,4%). Такі оперативні дані надали в «Консалтинговій групі« А-95 ».
Раніше повідомлялося, що близько 40 відсотків паспортів якості бензину і дизельного палива в мережах АЗС (автозаправних станцій) – підроблені.
Як уточнила представник ДЕІ, підробляють паспорти якості палива в основному нелегальні АЗС, що працюють в «тіні». Вони навіть не пропонують оригінали дозволів і документів про реєстрацію.